?

Log in

Anymore? - Toothachefully Delightful [entries|archive|friends|userinfo]
Toothachefully Delightful (Dental gift book)

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Anymore? [Aug. 22nd, 2004|10:28 am]
Toothachefully Delightful (Dental gift book)

toothachefull

[mikael_robins]
You have a nice collection of drawings there. Got anymore?
linkReply

Comments:
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:35 am (UTC)
I'm achuwie on the way to make them 20 so yeah i'm working on some more. thanks XD teehee. I also started working on the inside pages of the book. I WILL have it all finished up before Chrtistmas
which one's your favourite?
nice icon btw o_o lol
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: mikael_robins
2004-08-22 02:36 am (UTC)
I like the 3rd one you posted and this recent one :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:40 am (UTC)
Yes the 3rd one was an actual piece of artwork for an exhibition :D people loved it ^_^ I'm an art student o_O I try to use art therapy or somethin and at some point in my dental trauma sort of thing I decided to be a dentist and then i dropped it and stuff i think it was the pain fucking with my mind O_o I'll just stick to drawing. Where're you again?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: mikael_robins
2004-08-22 02:43 am (UTC)
Art student? I was an art student too. I'm in London, England :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:45 am (UTC)
a fellow brit YAY I have an asshole for a dentist o_O maybe you could replace him XD
Dentists are fun. I always said that if I get married I'll marry a dentist :o
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: mikael_robins
2004-08-22 02:47 am (UTC)
We are fun :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:52 am (UTC)
I guess so o_O you're fun to be around for a while but sticking hands down people's throats gets really #*(&#% to put up with XD besides that i hear docs and dentists are bad in bed >_> <_< so yeah that's why I took the idea outta my head o_O I'll just have a fling or somethin to satisfy myself :P no im not implying anything XD XD
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:53 am (UTC)
lol I sound like such a sex addict o_O I'm not usually like that :P
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: mikael_robins
2004-08-22 02:55 am (UTC)
That's just a myth. Shiny water droplets...aahhhh
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 02:58 am (UTC)
haha yeah the water icon o_O
mm yeah i kinda settled for a pilot so maybe I can hire a stripper dentist or something XD uhm yep
We should talk sometime :D got a couple of questions about art/dentistry transformation thing. I'm Maaaaaarrra o_O my AIM/Yahoo/msn are on the main page of my journal *_* catch if you can
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-22 05:53 am (UTC)
ive always had a thing for pilots
my first big crush wanted to become a pilot haha.
im sure mikael will offer to do a strip... as long as i get one first!! O_o

i've just settled on the dentists now ;)
cuz all the male assistants are always GAY!
no one else will have a better understanding of kissing a nice clean mouth...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 10:57 am (UTC)
lol you guys are pretty cool o_O I always thought people working in the dental field are messed up in the head. LOL ^^ I'll pass on the strip..>_> until after my boyfriend's birthday tomorrow. Yeah I'm sweet like that :D
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-22 03:48 pm (UTC)
no no no you were right.. i am pretty messed up in the head ;) can't speak for anyone else... but i sure am

im sure you'll be doing the strip for your boyfriend tomorrow!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 04:44 pm (UTC)
Messed up is good :D guess we're compatible. I'm an artist :P It's a rule to be messed up when you're one. It's also a rule to die poor o_O I'm well prepared for that. I'm going to tone down on the hyperness. It's not doing anyone any good. *gulp* btw, love the colour of your hair :D
ehm
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-22 05:05 pm (UTC)
aw fanks
its more red now! blonde underneith. damn hot!
compatible? :P
i was "once" considered an artsy fag.. hah.
im happy to die poor, as long as i had a lifetime of good sex, i'd be happy. hahah.
im too hyper for my own good. :P its worse when im online and hyper.. as a few of my friends would know. i went and made comments on every single one of their last 20 posts... haha.
http://www.livejournal.com/users/beccles/ <-- thats the main example.
it was more amusing on my behalf, because she had livejournal emails on.. so every time i made a comment, she'd get an email.. wohoo!
i got many threats, that they'd block me from commenting. wohoo!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-22 05:07 pm (UTC)
oh. and dont get me started on myspace.com <-- i'm addicted to that website too
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-22 05:49 pm (UTC)
LOL XD XD XD
compatible in weirdness I mean
Hyperness is friggin' great. :D Anything can get my hyper :P :P LOL
I tried every posssible hair colour known to humanity o_o hah
Take a look
http://img.photobucket.com/albums/v460/st_apollonia/lk.jpg
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: mikael_robins
2004-08-22 05:56 pm (UTC)
Wow :) Black is nice
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-22 09:32 pm (UTC)
I'd agree. black is very hot on you!

I've done all colours but black, BUT i'd look to pale with it :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: st_apollonia
2004-08-23 12:06 am (UTC)
The vampire look is in O_o heh
:) You're purdy cool :P We should talk sometime or something ^^
Mara161091985 on AIM and
breakfast_baby@hotmail.com on msn
NO don't even dare to ask :P lol
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kristycore
2004-08-23 02:42 am (UTC)
awesome..
i think you were implying me :P
if not, you'll have to deal with it! :P
its not like you'll catch me on much, because of the time difference haha. i just had the past few days off.. but tomorrow its back to work..... (like a slave).

so you're names mara? thats a great name :P
a bit more original then mine.. kristy..
well actually, thats my "middle" name.. well kristen is.. i just shorten it... i dont use my first name at all.. its very original.. people say its beautiful.. but i'll never openly tell anyone what it is. so i guess i shouldnt have just meantioned all of that :P
(Reply) (Parent) (Thread)